Sitemize hoş geldiniz. En iyi şekilde sorularınızı cevaplamayı çalışıyoruz. Blog sayfamıza göz atmayı ve Facebook sayfamızı beğenmeyi unutmayınız. Sorularınızın onaylanmasını beklemek istemiyorsanız sitemize kaydolabilirsiniz.

Bir Sims 4 Paketi Yaptınız, Teması Ne Olurdu?

15 Ekim 2015 The Sims Sohbetleri kategorisinde youseeb_ Yardımsever Üye sordu
Mesela ben olsaydım Yaz Temalı bir paket yapardım. Biraz daha açıklığa getirecek olursam, Simimizi tatile götürüyoruz. Bu bir otel de olabilir, tatil köyü de olabilir veya yazlık da olabilir. Burada Simimizi eğlendiriyor, denizde, havuzda yüzdürüyor, dev eğlenceli su kaydıraklarında eğlendiriyor, akşamları gece kulüplerine gidiyor veya bir plajda yıldızları izliyor, hatta bazen orada uyuya kalabiliyor, kendisinin yaz sevgilisi oluyor, pazarlara gidiyoruz... Var da var :D Hatta burada kendimize de bir otel açabiliyoruz. Ayrıca mümkünse arsada büyük bir arsa oluyor :D Otelimiz ile diğer oteller arasında rekabete giriyoruz, bazen iflas edip, bazende rakibimizi iflas ettiriyoruz. Açık büfeler vs. vs.

Of olsa keşke böyle bir paket :D İsmi de Endless Summer olsa ^^ Fiyatı da 10 tl olsa asdfg. Tamam çok şey istedim ve konuştum.

Şimdi sıra sizde, siz nasıl bir paket yaratırdınız?

14 Cevap

16 Ekim 2015 Niran Yardımsever Üye cevapladı

Sims 4 bu işle giderse çok para kazanacak ve devrim yapacak ben EA'nın Sims 3 te yaptığı hatayı burada yapcağını düşünmüyorum yani sims 2 ye benzer bir oyun daha çıkaracağını düşünmüyorum.  Bence müthiş eklenti paketleri çıkar.

17 Ekim 2015 Sims Sever Yardımsever Üye cevapladı

Senin dediğinde mantıklı şimdi benimkine geçelim.Öncelikle paketimin adı "Eternal Life Business" olurdu.Herşeyden önce bir holding kuruyoruz.Sonrada holdingimiz için büyük bir ofis yaratıyoruz.Sonra  bilgisayardan fotoğrafımızı seçip şirketimizin logosunu belirliyoruz.Sonrada bir kategori seçiyoruz.Diyelim "İnternet Alışverişi" adlı bir kategoriyi seçtik.Herşeyden önce dev gibi bir depo yaratıyoruz.İçinede çeşitli ürünlerden baya koyuyoruz.Sonrada şirketimize bir site oluşturucusu site yöneticisi reklamcı vb vb personeller tutuyoruz.Herşey hazır olduğunda fiyatlarımızı seçip ürünleri satışa çıkarıyorsunuz.Ancak daha iş bitmedi.Ucuz bir kargo şirketi bulmanız gerekiyor.Ucuz diyipte kalitesiz firmalar seçmemelisiniz yoksa ürünler müşterilere daha geç ulaşır ve o müşteri bir daha o siteden alışveriş yapmaz.Örneğin açılışa özel kargo bedava.Bunları dilediğiniz gibi yapabilirsiniz.Yada  başka bir kategori inşaat sektörü nü seçtiniz.İnşaat malzemeleri alıp değişik yerlere binalar yapıyorsunuz.Malzemelerde ucuza kaçabilirsiniz.Ancak depremlerde binalarınız daha kolay yıkılır. Not: Bu Pakette oyuna doğal afetler (Sel,Deprem vb) ekleniyor.

17 Ekim 2015 youseeb_ Yardımsever Üye yorumladı
Bu baya bir iyiymiş. Keşke olsa ya :(
17 Ekim 2015 Sims Sever Yardımsever Üye yorumladı
Aynen ya :(
22 Ekim 2015 Yiğit Arslantaş cevapladı
Önce şunu söylemeliyim ki bunu yapmak için Dünyanın 4 bir tarafından insanların gelmesi gerekebilir ama ne yapıyım ki? Sadece Sims'İn ekibi ile konuşursak bu hayallerimiz olur :D

Neyse ben geçeyim o zaman:

Paketin adını şu an koymadım.Zaten isim koymakta berbatım :P Paketin konusu dinler.Evet,oyuna dinleri ekliyor.Hristiyanlık,müslümanlık ve yahudilik gibi tanınan dinler dışında az bilinen dinler de var.CAS'deyken kendimize bir din seçiyoruz.Ve pakette o dinlere göre yapmamız gereken bazı görevler var.Paket ile birlikte oyuna sevap ve günah kavramları geliyor.Seçtiğimiz dine göre nasıl sevap-günah kazanacağımız değişiyor.Eee madem sevap ve günah dedik başka ne olacağını da tahmin edebilmişsinizdir.Evet doğru tahmin,oyunda cennet ve cehhennem de var.Ama bu yerler de dinlere göre değişebiliyor.

Biraz önce her dinde yapmanız gereken işler var demiştim.İşte bu işler de müslumanlar da Kur-an okumak,namaz kılmak olabilir.Diğer dinleri bilmiyorum.İşte bu yüzden paketin yapımı çok zor :P

(NOT:Son olarak oyunda bazı dini ve çok pahalı eserler ve dini kıyafetler alabiliyoruz)

Ayrıca oyunda her dine özel bir bölge ekleniyor (Müslümanlarda camiler,hristiyanlarda kiliseler vb.)

Umarım güzel olmuştur ^-^
22 Ekim 2015 deniz yorumladı
maxis sirketi müslümanlık dinini eklemez çunku kendileri hrsitiyan zatem
22 Ekim 2015 youseeb_ Yardımsever Üye yorumladı
Dinleri eklemek riskli bir şey, hatta bazı simmerların bile oyundan ayrılmasına sebep olabilir. Ama teşekkürler genede yazdığın için :)
9 Şubat 2017 rrmysgnrr Üye yorumladı
müslüümanlık gelse çok garip olur yav namaz felan kılıyolar düşünsenize başları kapalı ya da bir erkek başlarını acık görünce utanıyolar modları felan düşüyo :D
10 Şubat 2017 Navy ♦ Bilge Üye yorumladı
Bence harika olurdu bayağı gerçekçi yani.
22 Ekim 2015 Metehan Eren Altınta Üye cevapladı
Ben de seçilen 5 milletin kültürleri,Yemekleri, Geleneksel danslarını falan getirecek pir paket çıkarırdım. Adı Cultural Extravaganza olurdu. Bu 5 milletten biri de Türk milleti olurdu. Anneler terlik atar, Lahmacun döner ayran sütlaç vb gibi yiyecekleri yapabilir,Geleneksel danslarımızı bu paket sayesinde simlerimize oynatabiliriz. Acılı Adana Kebap yiyen simler 24 saat boyunca acılıcık hissini hissedecek. Bu da tabiiki güzel olacak. Ve diğer milletler ise; Çin Japonya Kore ve Arap kültüru. Bu bölegelerdeki bazı onemli şehirler eklenecek oyuna ve simler Tokyo Istanbul Seul Pekin ve Dubai ye gidecekler. Tatil yapıp orada kültür fantezisi yaşayacaklar. Oyuna bir sürü kültürel kıyafetler eklenecek kültürel saçlar eklencek. Her milletin yemekleri yapılabilinicek. Mesala Sushi vb şeyler. Benim aklımda böyle bişey vardı bunu da söyliyeyim dedim ;)
22 Ekim 2015 youseeb_ Yardımsever Üye yorumladı
Teşekkürler yazdığın için :) Eğer biz yapsaydık bunu elbetteki Türkiye olurdu fakat Maxis yaparsa bunların ne olduğunu biliyoruz :D Almanya, Fransa, İtalya, İspanya, Japonya, İngiltere falan (Amerika'yı söylemiyorum bile zaten :D)
16 Ağustos 2017 Barbaros Üye yorumladı
Anne terlik attımı iş bitiyo :) terlik de seviye atlayabilir simler
22 Ekim 2015 Twilierynlds Üye cevapladı
Benim eklenti paketim moda ile ilgili olabilirdi kendi butiğini kurma elbiseleri kendin tasarlama gibi. Oyuna manken,ünlü modacı, tasarımcı gibi kariyerler geririrdim :P butikler kendi defilelerini yaparlardı :D adını düşünmedim ama ilk aklıma gelen ad fashion "life" diyebilirim :D
22 Ekim 2015 youseeb_ Yardımsever Üye yorumladı
Güzelmiş :) Teşekkür ederim katıldığın için.
9 Şubat 2017 rrmysgnrr Üye yorumladı
aynen müko olurdu
25 Ekim 2015 burak12 Üye cevapladı
Ben bir eklenti paketi getirseydim ismi water world olurdu.su parkları felan getirirdim.botlar deniz,deniz kızları ahtapot ve bu eklenti paketiyle 2 tane kocaman şehir getirirdim.1.si venedik.2.si su parklarıyla dolu oteller housebotlarla dolu bir eklenti paketi.ve bununla ilgili olarak mesela gizli keşfedilmemiş adalar korsanlar hayalet deniz kızları ha bide unutmadan kordon boyu.get to work alanlar mesela restorant housebotun üzerinde restorant felan açabilme.ve ek eşya armut koltuklar.ve ayrıca kendimiz suyun üstüne şehir felan kurabilelim.insanlar bir yerden bir yere teknelerle gitsinler.bununla beraber balıkçılık mesleği gelsin denize ağ atıp balık felan tutabilelim.ve balinalar gelsin. Mavi balinalar felan he bu çok güzel olur mesela nasıl köpek at kedi gibi evcil hayvanlarımız varsa deniz köpeği kedisi felan super olur mesela deniz kızları ikiye ayrılsın bir tanesi sadece suyun içinde yaşıyan deniz kızları bir tanesi kuyruğu bacağa dönüşebilen deniz kızları mesela sadece kuyrukli deniz kızını ve kuyruğu bacağa dönüşebilen deniz kızları yada erkekleri siz benim öyle dediğime bakmayın sadece kuyruğu olan deniz kizlarını create a simde yarattıktan sonra denizin altında bir sehir süper olurdu hazineler dalgıçlar su parkları süper su mağaraları bide get to work alanlar için uzaylı deniz kızları. 2. Eklenti paketim ise world the sims 3 and 2 bu bie game pack olarak olabilir oyuna bir ayar gelecek ve sims 4 sims 3 ve sims 2 yi birleştirip ve sims 4 ün ek paketlerini birleştirip yaratabileceğiniz simleriniz için yeni bir hayat ve bupaket sayesinde zaman yolcuğu yapıp mesela sims 2 ye gidebileceğiz ayrıca sims 4 simiyle herhangi sims serisinden biriyle arkadaş olabilecek ve bu eklenti paketiyle simimizi çizip yaratabileceğiz.geçmişe gitme aşamaları şunlar sims 3 kıyamet sims 3 into the future sims 3 sims 2 neden böyle yazdığımı merak ediceksiniz bu sims 3 kıyamet sims 4 teki simlerin gecmisini felan öğrenmesini sağlıyacak.sonra sims 3 ten sonra kendilerinin yaratıldığını felan öğrenicekler sonra sims 4 teki simler sims 3 teki sims 2 deki atalarını felan tanıycaklar sims 4 teki simler sims 3 teki sims 2 deki  atalarını kurtarmak için sims 4 e getirebilecekler buda sims tarihinde bir ilk olucak
16 Kasım 2015 Sims Sever Yardımsever Üye cevapladı

Aklıma bir eklenti paketi daha geldi yazayım dedim.Herşeyden önce paketin adı

"Big World" Olurdu.Oyuna hepimizin istediği şeylerden biri olan "Open World" ekleniyor.Ayrıca eklenti paketi "Get To Work" İle kullanılırsa Şöförlük meslekleride ekliyor.Herşeyden önce oyuna arabalar ekleniyor ve sürebiliyoruz.Vede şehirlere benzin istasyonları ekleniyor.Arabamıza benzin almassak bazen yolda kalıyoruz ve çekici çağırıyoruz.Fazla hız yaparsak polisler durduruyor.Oyuna trafik lambaları ekleniyor.Onun dışında oyuna toplu taşıma araçları ekleniyor.Araba almaya paranız yoksa veya gidecek yeriniz uzaksa ve benzin parası vermek istemiyorsanız Toplu Taşıma Araçları Tam Size Göre.Oyuna " SimBus, SimMetro , SimAirlens ve SimBoat" Ekleniyor.Uçak Dışında hepsini kullanmak sadece 1 SimDoları.Belirli bir yerde durakları ve istasyonları var.Ayrıca otobüslerde metrolarda bazı simlerle muabbet edebiliyorsunuz.Uçağa geçelim.Her şehre 1 adet HavaLimanı ekleniyor.Uçaklarla " En azından şimdiki bir sonraki güncellemeye kadar" Fransa'ya gidebiliyorsunuz.Fransada gidebileceğiniz yerler kısıtlı.Uçak sahnesi Sim Saatinde 2 Gün Sürüyor (Gerçekte o kadar yaparmı bilmem) Fransada sadece 3 bina var 2 Tane otel 1 tane havalimanı vede onun dışında EyfelKulesi.Eyfel Kulesine çıkabiliyorsunuz selfie çekebiliyorsunuz.Ve telefonunuza SimBook Uygulaması ekleniyor.Orada yapabileceğiniz malesef kısıtlı.Sadece çektiğiniz selfie ve fotoğrafları paylaşabiliyor.Ve oyunda kayıtlı simlerin fotoğraflarına bakabiliyorsunuz.Arkadaşlarınızın fotoğraflarına like atabiliyorsunuz.Onlarda sizinkine.Siminizin fotoğrafına fazla like gelirse siminiz mutlu oluyor.Eklenti paketinde uçaklar için çok uğraşmışlar.Bazı simlerin yaratışlarından uçakta korkudan ölebiliyor.Uçakta bazende acil durumlar yaşanıyor tabii.Bu arada uçak biletleri bazen tükenebiliyor.Şimdilik Bukadar Bir Sonraki " Big World" Güncellemesinde Görüşmek Üzere...

17 Kasım 2015 Eca sdsorucevapekipmini02 SimGuru cevapladı
Fan Pack mi yoksa resmi paket mi? Eğer Fan Pack ise Türk temalı falan yapardım. Resmi bir paket olsaydı eksikleri tamamlayabileceğim kadar tamamladığım bir paket yapardım.
6 Kasım 2016 deepwearsblack cevapladı
ben olsam gerçekçi bir ek paket yapardım. adı da "real life stories" gibi bişey olabilirdi.hayal aleminden çok günümüz gerçeklerini yansıtan bir ek paket olurdu. araba kazaları, depremler, seller vs. bunun dışında oyunu seçtiğiniz simin gözünden oynayabilme özelliği eklerdim, ki bence sims 5'te yada ileriki ek paketlerde kesinlikle olmasını isterim.  bunun dışında arabaların içinde oynayabilme, trafik gibi şeyler olurdu. çocuklar internetten birileriyle tanışıp kaçırılabilirdi. biraz trajik ama bence oynaması ilginç olurdu. sevgileeer ♡♡
7 Kasım 2016 SquoS Üye cevapladı

Ben Lunapark gibi Expasion  pack yapardım yapardım . Ayrı bir harita biraz tatil temalı bir harita yapardım.Rollercoasterler,Kuleler,Atlı karıncalar,Korku tünelleri  gibi oyuncaklar yapardım simler bindiklerinde Mutlu olsalar,heyecanlansalar,korksalar,ıslansalar, giriş fiyatları 15-40 S gibi yapardım.

Binildiğinde oyuncaklar arasıra bozulurdu yapsaydım.

9 Şubat 2017 rrmysgnrr Üye cevapladı
valla ben öyle çok kendi bulduğum değilde gelirmi bilmiyorum ama bence sims 4 e biran önce seasons gelmeli :(
16 Ağustos 2017 Ceyda Üye cevapladı
simleri tatile çıkarıp beş yıldızlı veya iki yıldızlı bir otelde kalabilir açık büfeyi kulandırtabiliriz.surf,yüzme,kumdan kale yapma,güneşlenme gibi etkinlikler yaptırabiliriz.simlere Yeni bir trait gelir adıda tatil Simi veya yaz Simi olur.otel işletmecisi oluruz.otel odalarının traitleri olur.sahil olur vb.bu packin adı Take A Vacation olurdu.